Seg morgon..

Var tvungen att gå upp riktigt tidigt idag med tanke på att jag ska vara hos tandläkaren 08:40, en ståldtråd som sitter på baksidan av min nedre tandrad lossnade för två tre dagar sen och stack ut som en nål rakt i munnen N's tandläkare lagade de provosoriskt men den behövs fortfarande bytas ut då jag försökte med allt i min makt för att slita ur den när den stack ut!

..och nu sitter jag här, har ätit frukost och klätt på mig.. fick faktiskt på mig ett par vanliga byxor idag, eller ett par chinos rättare sagt och en lång vit skjorta! Ser väl helt okej ut! Magen har börjat komma nu och allt känns för litet, nästa lön ska jag se om jag har råd till lite klänningar till sommaren så jag slipper gå runt i mjukisar!

Om fem minuter måste jag dock springa iväg i regnet sitter o hoppas in i det sista att de hinner sluta innan jag ska iväg, men det är ju inte troligt!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis till bebisen! :D

Var bebben planerad?

Kram Maria

2008-05-16 @ 08:24:57
URL: http://elinsmamma.blogg.se
Postat av: Sandra

Hur långt gången är du?

2008-05-16 @ 09:31:36
Postat av: Carro

Grattis till bebisen=) då kommer vi få barn samtidigt typ!

2008-05-16 @ 09:52:03
URL: http://carooolines.blogg.se
Postat av: caroline

sandra: jag är i v. 14 nu! :)

carro: oooj! va kul!! jag måste titta in i din blogg :) grattis till dig oxå!! kramar!!

2008-05-16 @ 18:16:00
URL: http://myowndiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0