Trött..

Nu har jag diskat två gånger, gjorde tabben att diska innan jag lagade frukost som vart äggröra med bacon och apelsin juice så då var det bara ta fram diskborsten ännu en gång! Suck! Jag hatar verkligen att vara utan diskmaskin tror de blir prio ETT samt en micro nästa månad.. och kanske en liten bröd röst börjar tröttna på att försöka "rosta" brödet i stekpannan antingen bränns de och smakar skit eller så händer de ingenting.. nej nej! En brödrost tack!

Nu börjar jag bli sjukt trött.. kanske inte så konstigt med tanke på vilken tid jag gick upp! Ska iväg och jobba om en halvtimma! Suck.. kommer somna på vägen känns de som! Nu ska jag "sova" (bädda sängen, hänga upp tvätt och starta tvättmaskin) Haha! Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0