Min torsdag

Fortfarande ganska usel uppdatering från min sida, men jag hoppas att ni kan ha överseende. Kul att ni kikar förbi och lämnar söta kommentarer trots min frånvaro!!

Igår var en gammal tjejkompis här och höll mig lite sällskap jag hade bakat VV's (viktväktarnas) banan muffins som vart super goda! Jätte saftiga faktiskt! Så vi åt några stycken och drack lite julte! Mysmys, det få vi göra igen!

(Nicklas letar efter sladden så man kan lägga in bilderna från lördagen, men han är lite seg min älskling.. även fast dem inte är mycket och se jag ser ut som en rädd kanin haha! men dem kommer straxi)

Idag ska jag snart iväg och träffa ännu en tjejkompis, Tina. Henne har jag inte träffat på evigheter, ska bli jätte mysigt vi tänkte sätta oss på John Chris inne på Drottninggatan och prata lite. Efter det ska jag förbi pluttisens jobb och vidare till MVC där vi ska mäta och kolla lillen där inne! Jag hoppas att det är dags snart, jag har väldigt mycket sammandragningar nu.. annars känner jag inte mycket mer! Går väl över tiden som alla andra.. trist! Men den tiden jag och Nicklas har nu innan bebisen försöker jag verkligen ta vara på, genom att vara hemma mycket när han kommer hem från jobbet försöka att inte haka upp mig på småsaker utan bara njuta av våran egentid som vi inte kommer se skymten av på ett bra tag sen! Har två biobiljetter sen ett tag tillbaka så jag tänka överraska med ett litet bio besök kanske på Söndag eller så, får hoppas att det uppskattas! Nu ska jag kolla Gossip Girl som jag aldrig han se och sen ska jag proppa i mig lite lunch och ge mig iväg!

Puss på er hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha jaa det där med kissandet slipper ma ju också:) Jätte skönt!



hehe jag säger samma sak;) tror att det är ganska stor risk med tanke på att man saknar det så mycket. Men ammar ju nu så håller mig borta ett tag till.

Haha jaa det får du göra! Hoppas han kommer i tid! Folk säger att det är grymt jobbigt att gå över tiden.

Idag blir det bara lungt här hemma. Har städat och Joona har precis skruvat ihop Colins säng. Han är lite seg,hehe.



Kul att träffa en gammal kompis:) Bra att du passar på och njuter av tiden.



Hur gick det på MVC?



Kramar

2008-10-23 @ 15:06:45
URL: http://curu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0