Tristess

Jag försökte lägga mig i sängen efter sista inlägget imorse och titta på en utav mina favorit filmer "Dont say a word" men såklart somnade jag och vaknade inte upp förrän nu! Sprang snabbt iväg till affären och inhandlade lite mjölk och en sallad till mig själv så att jag får någonting i magen iallafall. Och nu sitter jag här igen, ska strax lägga mig igen med en varm kopp te.. eller kanske iskall, för det är så jäkla varmt i våran lägenhet. Eller så är det bara jag, Nicklas säger att han fryser till en isbit om nätterna för att jag ska ha balkongdörren öppen hela tiden, men jag ligger utan täcke och svettas fortfarande ihjäl. Stackars lilla Nicklas han lägger sig så nära mig han kan och han är verkligen super kall.. jag kanske får vara snäll inte inte vädra allt för mycket =)

Nä, nu ska jag starta om filmen och försöka sova lite till här ska vi bli friska och krya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0