Bloody Sunday

Jaha, hur har min helg varit då? Jo, helt okej! Igår åt Denize, Jimmy och jag på Texas Long Horn och det var lika gott som alltid. Denize och jag behöver inte längre öppna menyerna när vi är där. Haha. Stammisar! Väl där träffade jag Addes pappa, och sambo. Dem var där för att äta, jag vart så chockad har inte träffat eller hört någonting på hur länge sen som helst och helt plötsligt så ropar dem mitt namn. Om ni läser det här, så hoppas jag att allt är bra med er och det var roligt att ses en snabbis igår!

Efter middagen, rullade vi hem till Jimmy och gjorde nästan absolut ingenting. Denize och Jimmy var utgångs sugna och jag var ingenting alls. Jag orkade inte åka och vara ensam med tanke på att Nicklas var ute med sitt innebandylag så jag bestämde mig för att följa med, väl där träffade jag nästan alla mina gamla killkompisar vilket var roligt! Det var svårt att sitta still till musiken dock men jag är glad att jag gjorde de! Hade sett ganska roligt ut om jag hade börjat dansa där med min jätte mage, utgång när man är gravid.. ingen hit! Jag tog taxi hem och var hemma runt tre snåret och sov till klockan ett, efter det har vi nästan bara legat och kollat på tv på massa filmer på Canal + Nicklas lagade även en god middag och nu sitter jag här och dricker lite varmt och mumsar på lite plopp.

Imorgon ska jag träffa Dezzi som jag inte har träffat på många månader, ska bli riktigt skoj o catcha upp lite! På tisdag ska vi till BM och sen är föräldragrupp! På onsdag ska jag förmodligen träffa Felicia som jag inte heller träffat på länge.. ska bli riktigt mysigt! Nu tänkte jag sätta mig och titta lite på GG innan Nicklas kommer ut från toan haha! Ha en trevlig söndags kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0