Godmorgon!

Egentligen vaknade jag vid sex tiden av att Nicklas klocka började tjuta, han har någon slags klockradio men har inte på någon frekvens så varje morgon kl 06:00 börjar den brusa.. förstår inte varför inte ändrar den där. Iallafall kunde jag som vanligt inte somna om och la mig och åt frukost och kollade på Beck. Somnade om och vaknade två timmar senare, idag ska jag nämligen in till stan med Felicia och äta lunch. Jag tänkte även se om jag hittar någon bra STOR sminkväska med många fack (typ Åhlens?) för jag har så mycket smink som bara ligger och skräpar i lådor som jag skulle vilja ha bättre ordning på då vi inte har så mycket plats för förvaring. Sen har jag ju 50% på Yves Rocher så jag tänkte kolla om dem fortfarande säljer deras super bra fondations isåfall slår jag till på en sån! Annars så kan jag inte handla så mycket.. förutom det allra nödvändigaste som, busskort, mat, bla bla bla.. kul jul!

Nej nu måste jag sätta fart! Måste bara visa en bild på min älskling som är hemma och är sjuker :(



Hihi.. jag tog den alldeles nyss det såg så mysigt ut där han låg! Jag har legat och pussat på stackarn hela morgonen och han har desperat försökt vifta bort mig för att få sova vidare men icke!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det verkar jätte smart=) Va bra att du har saker för dig:) Då går ju tiden fortare. Va duktig du är som inte äter sötsaker! Riktigt duktig! Haha jag äter så fort jag får möjlighet.

Ja jag rökte också, Och saknar det också som fan! Slutade du direkt när du plussade? hihi nu är det verkligen inte långt kvar :D Kanske vill William titta ut tidigare?;) man vet aldrig:)



Kram!

2008-09-25 @ 11:33:13
URL: http://curu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0