Helgen



I helgen tog jag och Nicklas det lugnt, delvis. I fredags åt jag ju på Texas med Denize och Emilia. I lördags så satt vi mest hemma på dagen och spelade spel och kollade på tv drack varmt te osv. På kvällen gick vi ut för att fira min fina vän Rebecca som fyllde 19, grattis idag igen!! Det var mycket mysigt vi hamnade på kvarnens uteservering, där vart det blött. Vi hade precis beställt våran mat och jag sitter och försöker knäppa upp min kofta för att istället mysa med dem mysiga filtarna dem har där, då kommer servitrisen med en ölflaska på bricka (?) och gissa om hon inte häller ut den över HELA mig! Jo, klart hon gör! Även fast jag inte dricker alkohol, fick jag gå därifrån och lukta öl. Kul hon gav mig en handduk att torka mig med, sen gick vi vidare till Engelens uteservering och satt där ett tag, jag drack cola hela kvällen haha! Alla andra gottade sig i vitt vin och andra smaskigheter! Nicklas och jag var hemma runt 24 tiden ca.

Igår, söndag, var jag och Nicklas ute och letade kantareller i skogen vi fick hem NÅGRA stycken. Vi tänkte att eftersom det hade regnat ganska bra på senaste tiden så skulle vi få hem lite svamp. Lite var ordet ja, det räckte till två toast med kantarell stuvning till mig och Nicklas. Sen hade älskling fått en middag av mig för länge sen som han inte förbrukat så vi tog med våran granne Patric och åt ännu en gång på Texas Longhorn! Mums! Och ja, nu sitter jag här.. redo (?) för att jobba! FÖRHOPPNINGSVIS är detta min NÄST sista vecka jag jobbar!! Hoppas hoppas hoppas.. men med min otur lär det ju inte sluta bra!

Ha en trevlig måndag..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Thanks again my friend! Puss på magen! <3

2008-09-01 @ 17:06:43
URL: http://rebeccaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0