Jävla skit sömn

Godmorgon.. eller DÅLIG morgon kanske man ska säga!

Jag får verkligen inte sova om nätterna längre, William och jag bråkar om vilken sida vi ska ligga på.. det går ju bara för mig att sova på sidan, och då kommer William där med sina händer och boxas eller sparkas eller ja vad han nu pysslar med inne i magen så då byter jag sida och tänker att ja men då kan jag ligga på andra sidan nej men då byter han också sida och så håller vi på heeeeela natten. Suck. Jag vaknade någon gång runt fyra och kunde inte somna om, så jag gick upp halv sex och åt frukost sen försökte jag somna igen men det varade kanske någon timme sen var det dags att gå upp, jag ska snart iväg och träffa min bästa vän Felicia och hennes son Liam vi ska ta en fika här i närheten utav mig en snabbis bara. Sen ska jag hem igen till min karl som tydligen heter Arne idag och handla, efter det ska vi snabbt iväg till Rönninge och fira Nicklas guddotter och kusin som fyller 6 år. Ska bli mysigt!

Nu ska jag kasta i mig resten av min lunch, chili corn carne med ris och nacho chips idag igen det vart rester över från igår. Om dem här jävla telefonförsäljarna vill sluta ringa någon gång, vi är för bövelen med i NIX så jag förstår inte varför dem fortsätter ringa?! Haha jaja nu ska jag ta mitt feta arsle härifrån och börja sminka mig! Puss på er hoppas ni får en trevlig dag i solen!

Kommentarer
Postat av: Marie

Saknar dig vännen!

2008-09-20 @ 20:37:56
URL: http://mariiereling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0