Måndag morgon

Jag vaknade för en dryga halvtimma sen, hade ställt klockan då jag tänkte att jag skulle hinna tvätta lite idag innan jag åker in till stan och träffar en gammal kär vän. Vi tänkte sätta oss på Waynes Coffee och dricka chai lattes och äta foccacia! Ska bli jätte mysigt, jag sitter här och försöker få i mig lite frukost min förkylning vill INTE gå över. Men jag tänker inte sitta inne för det, blir inte mycket friskare av att sitta instängd i min lägenheten de blir mycket bättre om jag får lite frisk luft.

Snart är det dags för bebis, jag längtar! Nu är jag trött på denna jävla mage, trött på att den jämt är i vägen och trött på att inte kunna sova ordentligt om nätterna jag vill ha min bebis ute med mig istället :)

Ha en trevlig dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0