Segt

Nu har jag kollat klart på alla serier, jag har kollat på Idol jag har lagt in en tvätt, jag har satt igång diskmaskinen och jag är inte hungrig. Vad kan man göra? Jag ringde mamma men jag har fått hjärnsläpp och glömt aaaaaaallt jag skulle säga till henne. Suck, jag får väl lägga mig i sängen och se om de finns något instressant på tv. Det lär det ju inte göra, tycker det bara är skit på tv numera. Speciellt på Canal + och TV1000 kanalerna, det är ALDRIG någon film man känner igen. Oftast är det bara skit, vad betalar man för egentligen?

Hej jag är grinig :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej tjejen! Pappa nämnde att du ev var intresserad av att läsa min privata blogg om Tåva å familjen? Om du är det kan du väl maila mig så ska jag svara med användarnamn och lösen? Hoppas det känns bättre imorgon :-) Kram från Jenny

2008-09-24 @ 22:38:55
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack, den var verkligen jätte sööt! :)

Lycka till med graviditeten, älskar verkligen barn! Hihi har världens sötaste lillasyster på 5månader.

Kram Emma

2008-09-25 @ 10:22:22
URL: http://zooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0