Storshopping åt William


Idag har vi storhandlat åt lillen i magen, vi ska som sagt möblera om och montera upp allting imorgon så det var dags att köpa allting. Vi fick även veta att vagnen kommer i mitten av Oktober, ligg och sittdel chassit var nämligen redan på plats men det känns ju dumt att ta hem det utan de resterande delarna.

Idag har vi alltså handlat:
Bilbarnsstol - Akta Graco Logico S i färgen Gianni
Spjälsäng - från IKEA i färgen vit och modell Gulliver, höj och sänkbar botten och man kan även ta bort ena lång sidan så han kan ha den även när han är lite äldre.
Vitt spjälskydd
Två olika påslakan med matchande örngott
Lakan
Madrass (vi har täcke och kuddar redan)
Babygym
Skötbord med tillhörhande lådor osv för förvaring
Skötmadrass
Filtar att lägga åvanpå skötmadrassen

..och sen köpte vi även en skötväska som jag skrivit om i inlägget under! Imorgon blir det storförändring här hemma det ska bli skönt, jag ska köpa nya gardiner, bordslampor och lite fina dukar nästa månad för att mysa till de lite.

Nu ska jag se om jag hittar någonting att laga middag av i frysen ha en trevlig fredags kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan man inte få se lite mer bilder på din fina mage : )

2008-09-26 @ 18:34:03
Postat av: Cassandra - Josefins mamma

Vad är de för vagn? :)

bilden på rummet är deså ni ska ha? :)

2008-09-27 @ 23:38:39
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0