Tomorrow



Imorgon ÄNTLIGEN! Hur länge har vi väntat, sen i Mars April någon gång va? Jag trodde aldrig dagen skulle komma, det kändes som en hel evighet! Men nu, vem väljer han? Vem tror ni? Peyton? Brooke? Lindsey? Jag hoppas hoppas hoppas fortfarande på Brooke, men det lär det ju inte vara. Det lär vara antingen Peyton eller Lindsey, vi får väl se. Hur kommer det gå för Dan? Han låg ju på asfalten livlös sist..

Nu sätter alla serier igång igen, ska bli skönt att ha någonting att titta på om kvällarna efter jobbet, och med tanke på att jag förmodligen inte ska jobba något mer så kan de vara skönt o bunkra upp sig framför datorn med mysiga serier istället för att stirra in i en tom dator skärm. Nu börjar jobbet närma sig, vill vill VILL inte! Åh, varför måste man jobba för?! Jag ska nog skaffa unge nummer två så snart min mammaledighet börjar ta slut så slipper jag jobba på ännu ett par år! Haha, det kan ju diskuteras iallafall?

Kommentarer
Postat av: steelneck:)

haallå??? är det du som har ringt mig?? eller är det nån annan carro, min telefon e lite knasig :p puuuuuss

2008-09-02 @ 15:57:55
URL: http://steelneck.blogg.se/
Postat av: steelneck:)

du får ringa igen VA!!! :D tjooockii <3

2008-09-02 @ 16:08:43
URL: http://steelneck.blogg.se/
Postat av: steelneck:)

HAHAHAHA PORRBUTIK, att han ALLTID måste skryta runt med det hahaha.. han är en bra vän ja :D jo.. jag har msn! men den e helt fucked upp på den här datorn :( ska ladda ner det på nytt! HAHA jävla kajler!

2008-09-02 @ 16:19:48
URL: http://steelneck.blogg.se/
Postat av: nathalie

åååh, äntligen har jag hittat någon som också ville att det skulle bli brooke o lucas igen! Mitt hjärta tog ett glädje skutt när hon kom där o sa "happy anivercery(stavning)" och sen dog det igen när jag insåg att han bara tänkte sig hur de skulle vara.. Men ååh, brooke o lucas bästa!

2008-09-08 @ 16:46:34
URL: http://nattow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0