William

Tror föressten lilla bebisen i magen har vänt sig och ligger med huvudet nedåt nu, det känns verkligen som de.. det buktar ut speciellt mycket i mitten på magen ibland kan tänka mig att det är rumpan eller ryggen. Nu sparkar han bara upp mot revbenen och det känns lite roligt men jag tycker aldrig att det gör ont! Fick höra av alla i början av graviditeten att alla sparkar skulle göra sååå ont och man typ stannade upp, men på mig gör dem inte ont! Jag tycker snarare det är kul, kunde nästan grabba tag om foten idag på lunchen haha satt och skrattade för mig själv :) lilla hjärtat där inne du är så efterlängtad!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha ja det är hemskt! Man får hoppas att man kan gå ner allt igen sen efter. Nu är det v.34 går in i v.35 på fredag :) Du?



Men fan va förbannad jag blir på Fk!!! Restaurangbranchen är väl typ det stressigaste jobb man kan ha!! Va håller dom på med? Usch dom beter sig verkligen som skit! Försök bli sjukskriven istället. Tyvärr kan dom krångla där med men dom måste ju förstå hur jobbigt du har det! Usch!!



Skönt att du inte får ont av sparkarna. Den här sparkar så jag tappar andan ibland! Har du fått några onda förvärkar än?



Kram!

2008-09-10 @ 11:43:01
URL: http://curu.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja samma här ska verkligen försöka komma igång så fort det går men eftersom jag ska snittas så kanske det kommer dröja lite längre för att såret ska läka osv. Ja jag ska amma om jag kan:D ´Med Oliver hade jag jättemycket mjölk och har ju redan fått nu också så hoppas verkligen att det går. Då rasar man ju i vikt:)

Gud va tiden går fort! Tror vi pratade första gången i v.12 eller nåt?:D



Ja jag tycker att har dom något negativt så borde det gå mycket fortare så man vet liksom! Bra att du har beställt läkartid. Jag ska hålla tummarna för att du blir sjuksriven och att det går igenom.



Ja precis så har jag också! Har fått riktigt ont dom senaste dagarna men bm sa att det var normalt. Jag ska föda på sös. Kunde inte välja eftersom det blir snitt.

Hur ofta går du till bm nu?



Kram!

2008-09-10 @ 12:02:52
URL: http://curu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0