Trött som in i vassen, som mormor brukar säga

Kul att ni fortfarande tittar in fastän jag nästan aldrig uppdaterar! Vet inte varför jag inte gör det, känner inte samma glöd som förut att sätta mig ner och skriva inlägg! Tråkigt tycker ni kanske, det tycker jag med. Igår var jag med Caroline, Oliver och Colin i Eriksdalsbadet och badade! Super mysigt, dock somnade William i min famn i poolen.. haha! Sötnosen! Sen somnade han ovanligt tidigt på kvällen 19:20 (annars brukar han alltid somna någon gång efter 21) och vem vaknade super pigg kl 04:00?? Inte var det jag iallafall! Så jag har försökt sysselsätta honom mellan varven och försökt sova ända fram till nu! Give me some sleeeep!! Jaja, idag kommer Denize och hälsar på! Ska försöka slänga ihop något gott att fika.. har ni tips på något enkelt och gott som inte inhåller ägg kan ni ju hojta till! (jag har inte ägg hemma)

Den 9 Maj vankas det dop för William, super stressad!! Men det ska nog gå bra det med, den 16 Maj åker jag till London! Jag längtar, jag har lagt undan en liten summa att shoppa för till mig och William. Behövs verkligen!

Nu ska jag plocka undan frukosten och lägga mig i sängen med en kopp te och titta på The Hills (besatt)

Kommentarer
Postat av: =)

hur är det egentligen mellan dig o din sambo =(?



varför bloggar aldrig denize =/? be henne starta den <3 please..



DU ÄR BÄST förresten =)

2009-04-16 @ 17:40:33
Postat av: Judit

Det låter som underbara dagar du haft :) och lillkillen! Var ska han döpas? Kyrka? Humanist? Och allt vad som finns att välja på.. kramkram! Hoppas allt är bra såhär i vårdagarna!







(Planerade ni söta William eller blev det en överraskning.. nyfiken då vi funderar på att skaffa snart)

2009-04-16 @ 18:09:21
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: sanne

åh mysigt med London. o så saknar vi denizes blogg

2009-04-16 @ 20:22:13
Postat av: Anonym

hur är det med Denize? Ska inte hon börja blogga igen?

2009-04-18 @ 22:23:23
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0