Våran helg!

Jaha, vad har hänt sen senast då! Angående mitt senaste inlägg, ni behöver inte vara oroliga det var ingenting speciellt jag hade en dålig dag bara :)

Fredags: Denize och jag pratade om att eventuellt gå ut och äta på fridays, hon skulle känna efter lite med ryggen och så först! Stackarn har så ont :( jag hoppas hon hittar någon vettig läkare snart som kan hjälpa henne! Så det blev ingen fridays, men vi tar ju igen det så snart hon är frisk och äter en rejäl middag på Texas eller hur Denize? Hur som helst, så då åkte jag hem till min mamma istället! Vi åt god middag, chevre toast med sallad och så bakade vi en god siraps limpa till de! Mycket gott! Åkte hem sent och mötte upp Nicklas som hade varit ute!

Lördags: Sovmorgon, tror inte vi lämnade sängen förns vid tolv tiden! Snälla William lät oss sooova!! Skönt :) sen åkte vi till Forum Nacka och handlade lite, jag köpte present till min vän Tina som fyllde tjugo! Grattis gumman som fyller år idag!! Sen åkte vi hem till mina föräldrar, fikade lite och sen hem till Tina på fördrink och tilltugg! Mycket trevligt!

Söndag: Vi har spenderat dagen hemma hos en kompis och fikat, tittat på hockey, pratat barn ja allt möjligt! Mycket trevligt faktiskt! Sen åkte vi till Ica MAXI och storhandlade och nu sitter jag här och äter en tallrik fil!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Judit

Det låter som en bra helg. Va mysigt att åka hem till mamma ändå.. jag brukar tycka det är riktigt lugnt och skönt och kan tänka mig då man har barn också :)





Och att handla, storhandla, det är ju det bästa! :)

2009-02-08 @ 21:03:33
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0