God förmiddag!



Nu är vi hemkomna från London, eller det var iofs förra helgen vi kom hem men jag har inte uppdaterat här som ni säkerligen märkt. Vi hade tre super dagar, vi åt goda middagar på bland annat spaghetti house och en super fin thailändsk restraurang vi åt tex ankbröst och liknande! Ska ta reda på namnet så för er lyckostar som ska resa till london snart kan besöka den! Mycket fikan på Starbucks blev det också, en dag bestämde vi dock för att prova Costa men icke sa nicke! Käre Starbucks kaffet övervinner allt annat kaffe.
Det blev en hel del shopping, ska försöka få igång kameran hade jag tänkt och visa er vad jag hittade. Till William handlade jag massor på GAP, jag älskar deras barnkläder!! SÅ fina! Tre bodies med tryck, bla "My mum rules" "My dad is rad" och "It's all about me" tyckte jag var lite qute! Till mig handlade jag en body mist från Victorias secret med lukten "Strawberries and Champagne" luktar gudomligt gott!! sen hittade jag två super fina tunikor i linne tyg, en beige och en vit med fina stora bruna knappar jätte fina att ha nu till jeans shorts eller så! På primark bara slängde jag på mig saker som såg fina ut, en massa linnen och fina överdragströjor och koftor. Där hittade jag även massa t shirts och fina kalsonger till Nicklas, men GUD vilken djungel det är där! Det är så trångt att man måste slå sig fram, folk är som galningar?! Jag hittade även en massa smink och sånt där krafs man behöver fylla på ibland.  
En ut av dagarna åkte vi ut till Europas största "shopping mall" Westfield och herregud vad butiker det fanns vi var där från öppning till stängning och vi han inte ens titta i alla butiker! Helt sjukt! Jag känner verkligen att vi kunde stannat några dagar till, nu han vi liksom bara shoppa det vi behövde shoppa och sen inge mer. Hade velat stannat och gått på Madame Toussands eller hur det nu stavas osv! Även om jag varit där förut.

Nu har William precis somnat och jag ska klä på mig för att ta en promenad med Carro och Bolle Boll i det fina vädret, hoppas att det håller i sig hela dagen. Senare ikväll ska Nicklas och jag iväg på fyra visningar, vi letar desperat efter en större lägenhet gärna där vi bor nu. Så jag spenderar mesta tiden av mina dagar på Hemnet och söker och söker. Igår satt jag och tittade på en del lägenheter i Hammarby Sjöstad det vore verkligen to die for att hitta en där men tyvärr har vi inte 3,5 miljon i fickan bara sådär. Annars så tar min äldsa lillebror studenten på fredag!! Min plutt!! För mig är han fortfarande liten jag blir nästan chockad när han berättar om att han är ute på krogen och träffar som dem säger "brudar" osv! Vadå brudar och krogen?! Du är min lilla Calle med blöjrumpa?! Haha han kommer döda mig om han läser det här, men de bjuder jag på idag :)



Lite nytt om min käre son 6 månader gammal:

Han rullar runt runt runt! Det har han kunnat länge, men han blir bättre och bättre på de!

Han ålar sig fram på golvet, snart kryper han =)

Han sitter själv utan stöd ett bra tag, dock måste man palla upp med massa kuddar runt om så han inte slår sitt lilla huvud.


Kommentarer
Postat av: Caroline.

Ja jag har bott vid Saltsjöbadens centrum eller där ovanför i röda husen (Ljuskärrsberget) : )

2009-05-25 @ 11:55:17
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Judit

Åh va härligt med London!!! Nu blev jag avundsjuk.. och shoppingsugen! Hur mycket gjorde du av med? Låter som ett par tiotusen lappar?! Kanonkul iallafall





Och jag vet ang småsyskon. Min lillesyrra tar studenten med - det känns helt sjukt, att de "kommer ikapp på en" med åren, haha!

2009-05-25 @ 20:19:46
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: sara

ANTLIGEN lite uppdatering carro:P

2009-05-26 @ 00:02:18
Postat av: Granis

Haha man blev ju sugen på en till efter man såg William idag, så jäkla söt.



// Andreas & Wilma

2009-05-27 @ 23:41:35
URL: http://granis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man tackar :)

Ja vi får ses nån dag hörru :D

2009-05-29 @ 19:27:16
Postat av: Okana - lyckligaste blivande mamma

Vilken söt liten unge. Åhh vad jag längtar efter att få min lilla älskling :)

2009-06-02 @ 08:10:15
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0