You rock my world!


image11
Felicia och jag, det har varit du och jag i över fem år nu och fler ska det bli! Älskar dig bestfriend!

image13

Johanna och jag, du och jag på krogen, du och jag hemma hos dig, du och jag hos Nicklas, du och jag på Mallis i sommar, alltid du och jag baby!

image14

Jag och Marie, det finns nog ingen som kompleterar mig så bra som du gör! Vi har alltid kul ihop, och tur är väl de! Du är sötast i världen min lilla knäppgök!

image15

Nicklas och jag, du är inte bara min pojkvän utan också en utav mina bästa vänner. Jag älskar dig med allt jag har, vad som än händer kommer du alltid att ha en plats i mitt hjärta, en plats som bara är din.

image16

Rebecca och jag, även om just denna bild är hemsk så är det långt ifrån vad du är! Två blondinder i ett nötskal, kan det bli bättre? Vi kommer att hålla ihop, det vet jag! Älskar dig!

image17

Slutligen en bild på mig själv


"Love is blind"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0