Det är frågan

Eftersom skatan Rebecca (rebeccaalexandra.blogg.se) tycks lämna mig trots att jag:

- Mordhotat snäckan
- Gråtit ut i telefon och talat om för henne hur många gånger jag tänker skära mig i armarna om hon åker..
- Knackat på hennes fönster hela natten med stenar och ägg
- Ringt hennes jobb och klagat hos hennes chef att "Vilken otrevlig flicka dem har anställt vid namn Rebecca, vet du föressten hur många hon gnider med på lunch rasterna. Både Ulf och Klaes-Göran!"
- Åkt hem till Mirandas NYA (Rebecca har nämligen lämnat sin fina pussycat till dem döda, en karl med rastaflätor och lägereld...) och stoppat pinnar i hennes rumpa!!
- Åkt till grekland och slickat Theos fötter!!


Vad hän detta?! Vad har jag för vännina!?
 
Slutsats: Jag ska spendera kommande vecka på plattan, jag ska demonstrera mot blondiner med stora bröst skära mig och dricka rött vin direkt ur flaskan! Kasta in ett par sömnpiller till mig om ni har vägarna förbi!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hahahahaha!
För det första är jag ingen skata, jag är en vacker svan, för det andra SÅ KLIPPER JAG AV NICKLAS ÖRON OM DU RÖR MIN SNÄCKA, för det tredje så står du för kostaden av att putsa mina fönster som du äggat ner och krossat, för det fjärde så är Ulf VD för Eriksson så jag hade en andledning att gnida honom, för det femte så är miranda oskuld så hon gillar nog pinnar i rumpan och för det 6e SÅ KYSSTE JAG THEO ARSLE OCH INTE FÖTTER!!!
din mamma!

2007-08-15 @ 12:12:56
URL: http://rebeccaalexandra.blogg.se
Postat av: Carro

Lite mel lis?

2007-08-15 @ 13:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0