Nu ska jag berätta om min vän Rebecca

Hon träffade mig en vacker sommardag i sin fars lägenhet jag var då "bästa vän" med hennes lådsas syster, vi kan kalla henne ylva. Ylva och jag, vi var goda vänner fastän väldigt olika! Jag och ylva åt mat och träffade pojkar, brydde oss bara om folk med JL eller WE på tröjorna och gjorde dumma saker på nätterna. Rebecca var den där hårdspacklade brunetten med för låga jeans och urringning, som gick förbi köket ibland och in i sitt rum och tog webcam bilder på sina tuttar som senare låg ut på en ungdomssajt. Hon var den där brunetten från Sätra jag knappt hälsade på som var så otrevlig i telefon och svarade kort och bitchigt "Rebecca?!" Det var det enda jag såg av Rebecca på två år. En gång i månaden kom hon till Ylvas lägenhet och tog bilder på sina bröst och tittade bitchigt på oss när vi åt mat i köket. Ibland hade hon till och med sig kompisar som sprang på rad in i Rebeccas rum. Rebecca var också bruden som var tillsammans med alla turkar i min och ylvas skola. Kort och gott jag och Rebecca tittade med förakt på varandra. Men jag och Ylva sket väl i de, vi sminkade oss och träffade pojkar, drack baileys i mängder sen spydde vi i fyra timmar. Det var skit skoj.

Två år senare när jag börjat gymnasiet och har ett uppträdande så sitter det en liten blyg blondin med tjocktröja i publiken och tittade på mig när jag lådsades vara en kines lost i sverige. Jag kände igen henne från någonstans.. Hm jag bestämmer mig iallafall för att gå fram till henne och fråga henne om "tha kokkie tawer" hon försökte på knaglig engelska förklara vart det låg någonstans.

Jag börjar laga mat med hennes klass, och det visar sig att denna trevliga flicka är den där bitchiga föredetta brunetten. Vi pratar om allt och inget. Nu är vi kära i varandra och söker vårat offer. Hon har sin snäckan och jag har min Gustav. Vi lever happily ever after!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

as you can see.. SHE LÖÖÖÖVES ME! ;)

2007-08-25 @ 16:52:35
URL: http://rebeccaalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0