Några dagar

Dem här dagarna har jag spenderat med min käre pojke, samt med lite goda vänner. Vi var ute på Muskö och åkte ring efter båten, drack gott och grillade. Det var jätte mysigt till en början, sen så vart det inte lika mysigt längre. Tänkte bara skriva till Denize, att det var jätte trevligt att du följde med och det känns jätte kul att lära känna dig bättre och bättre!

Och just nu är jag lite deppo jag kom precis hem från Muskö och alla har lämnat mig, Johanna kom och gjorde mig sällskap för jag ville inte äta middag med mig själv.. jag insåg att jag hade lagat alldeles för mycket mat och såg framför mig hur jag skulle sitta mitt i natten och tröst äta för att jag lagat för mycket mat och för att jag var alldeles ensam. Nicklas är ute på äventyr, mina familj är borta och Nicklas föräldrar är och fiskar! Så jag har spenderat denna bakis dag hela ensam och tittat på Sex and the City! Johanna du hade rätt, det är ganska skoj!

I helgen ska jag väl inte göra så jätte mycket kanske, jag ska försöka ta mig till ICA och prata med Per, sen ska jag festa lite hos Sophie i Åkersberga! Långt! Men det ska bli mysigt, lite middag först och sen så partyparty!

På måndag ska jag och Nicklas börja våran "sommar träning" vi ska rulla runt på roller blades i hela Skärholmen och träna vara äckliga överjästa kroppar som legat inne i flera månader och tittar på film och ätit chips! BLÄ! Så nu får det ta fart, tur att både jag och han inte har några större problem med ämnesomsättningen så det syns inte.. men det KÄNNS! Jag som varit träningsnarkoman sen jag var liten och slog andra barn, ljög och åt myror!

Eh precis ja.. jag var en störd liten dam när jag var yngre, jag bar enbart princess kläder! Jag sjöng i min borste framför speglen "det vackraste jag vet" jääämt, använde mammas läppstift runt hela munnen, använde pappas rakhyvel och rakade mig "så som pappa gjorde" så jag var helt blodig om kinderna! Haha! Sen slog jag andra barn, åt myror, snodde deras leksaker så mammas tjejkompisar som också hade barn fick inte leka med mig jag var för elak tyckte dem! Tur att jag gjorde en total vändning då..

Om 14 dagar nu sitter jag och älskling på flyget ner till Sunny Beach, det ska bli riktigt skönt att få komma iväg! Jag är så trött på mitt arbete eller vad det nu är, vet ni ifall man är provanställd om det innebär att man kan gå därifrån när som helst? Visst är det så, och dem har ingen rätt att hålla en.

JAG VILL ÅKA NU!

Kommentarer
Postat av: M

jag längtar också galet mkt till sunny beach, vi får festa rejält där nere sötnos. Och aa om man är provanställd kan du ju bara säga upp dig, men det brukar avra en uppsägningstid på typ 4-5 dagar kanske. Puss&kram!

2007-07-11 @ 22:03:13
URL: http://mvn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0