SHIT

Ibland är det helt meningslöst att försöka förstå sig på killar, dem säger att vi har humörsvängningar men det är vi fan inte ensamma om! Dem är det fan lika mycket som vi! Jag älskar det här "mm" "ahaa..." "OK!?" "gör som du vill" och sen frågar man "varför är du så tjurig?" och svaret man får tillbaka i en högst otrevlig ton "JAG ÄR INTE ARG!!!!!!!!!!!!!!!!!" näää okej, precis!

Nu sitter jag här på jobbet och är ytterst irriterad, jag har fått låna min pojkväns mammas mobil för att kunna ringa sen när jag ska hem så jag kan möta upp Nicklas, jag stänger av den på mötet och sen när jag sätter på den märker jag att jag behöver hennes PIN-kod SUCK! Nu kan jag varken ringa o fråga om PIN-koden eller ringa Nicklas efter jobbet! GREAT! Någon som har en mobil att låna ut?! Det är kris! Nu kommer jag sitta här och jobba i fyra timmar o vara irriterad över mobilen och killars mystiska PMS! FUCK!

Idag har jag förövrigt inte gjort någonting jag har ätit mat. Hare tjaaa

Kommentarer
Postat av: Rebecca

TELL ME ABOUT IT, BOYS ARE STUPID!!

2007-07-20 @ 15:34:16
URL: http://rebeccaalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0