There's a storm freezing..

Jaha nu sitter jag här igen, alldeles för sent och alldeles för lite energi för att ens orka skriva någonting. Men jag måste bara skriva lite för mig själv, det är ganska onödigt att ni försöker förstå.. Nu tänkte jag mest skriva för min egen skull.

Man kan aldrig avsluta någonting utan att få ut det absolut sista utav de..

There can be miracles when you believe.. Och det måste du också tro på!

Leave? Stay? Away? Gone? Forever? I don't know..


Det finns tider i livet då man inte ska vara krigare,
Det finns tider i livet då man bara ska gå vidare / Denize Östman




I'm not proud of who you've become and I'm not proud of who you were, what I'm trying to say is that.. I'm not proud of you at all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0