You

I've got some imperfections
But how can you collect them all and throw them in my face

I hope you're not intending
To be so condescending it's as much as i can take
and you're so independent..

But you always find a way to keep me right here waiting
you just refuse to bend so I keep bending till I break




Nu är jag tillbaka från landet och från allt midsommar firande, jag vet fan inte hur mycket alkohol jag har tryckt i mig på mindre än 48 timmar det är helt stört och det bara svider i magen på mig.. men jag mål väl som jag förtjänar och så är det bara!

Midsommar spenderade jag ute på Yxland tillsammans med vänner och pojkvän och det var riktigt trevligt vi han till och med ett morgon dopp igår morse! Kallt och skönt!

Denna vecka ska jag bara jobba jobba och försöka hinna träffa alla jag alltid säger att jag ska träffa men aldrig träffar.. dvs, mina kära vänner!
Felicia, Hannah, Tina,Johanna o Rebecca.. Nu är jag hemma och mig slipper ni inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0