Funderingar..

Jag vet att det inte är särskillt bråttom egentligen, jag har fast jobb, och jag gick ut skolan i sommras.. men jag vill veta vad jag vill göra! Jag vill komma på vad jag vill göra jag har miljoner ideer, bla

Plugga upp betygen och söka till Polishögskolan
Plugga upp betygen och vidare och läsa Juridik
Plugga till dagisfröken/förskolelärare
Stanna och jobba kvar på mitt nuvarande jobb så mycket jag kan och sen ut och resa?
Eller plugga och sen resa?
Bara jobba kvar? Det alternativet känns iofs längst bort utav alla dem åvan, jag måste plugga jag vet bara inte vad ännu. Som jag tidigare skrivit älskar jag allt som har med hår och smink o göra! Älskar att sminka folk, och älskar att trixa med olika frisyrer och löshårs varianter.. det lutar mest åt makeup kursen faktiskt. Frågan är bara hur jag ska göra med penga delen.. sjuttiotusen är en del pengar.

Ta olika kurser inom makeup, hårstyling och hair extention för c:a 70,000:-

http://www.makeupinstitute.com/makeup_skola_kurs.htm

Master Makeup Artist & Hårstylist - jag funderar på denna kurs eftersom då är det även hårstyling.. sen att jag lägger till kursen hair extention! Då har jag allt i ett, vore super! Tror jag ska ringa och prata lite med mamma det var hon som ville från första början att jag skulle läsa de.. vi får se vad jag funderar ut! Jag har ett tag kvar tills 65 om man säger så!

Sen så fyller jag år om snart två månader.. jag har inte riktigt funderat ut där heller vad jag vill göra, jag funderar på att ta en lite "lugnare" variant denna gång! Nu fyller jag bara nitton känns inte som att det är världens grej att fira, förra året var det arton och då var de lite större. Jag funderar på att plocka ihop mina närmsta och äta en god middag allihopa på Fridays eller något liknande det kan vara mysigt! Där kan man ju även dem som känner för de dricka alkohol! Vi får se även på den fronten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0