It's not easy

Nu har jag äntligen inhandlat mitt absoluta favorit te, rabarber grädde! Så himla gott! Dricker alltid det när jag är ute i svängarna och fikar! Både jag och Ellie!

"I'm just out to find the better part of me" det kanske är jag som är naiv men jag förstår inte hur du jämt lyckas? Att med ett enda ord, vända upp och ner på hela min vardag. Och du kan inte ens ta itu med din egen. Du pratar med mig som att jag vore någon mindre vetande? Vad vi värderar, är helt olika. Jag kan bara vara den jag är, stå för vad du säger. När du säger att du älskar mig..

Idag tänkte jag faktiskt inte göra någonting speciellt, idag igen tänker ni säkert. Jag orkar faktiskt inte, jag jobbar hela veckorna och jag jobbar till sent då orkar jag knappt med någonting.. men pengar är pengar och innan jag hinner ändra mina arbetstider får jag vara en tråkig arbetsnarkoman utan liv helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0