06:50

Inte längre fick jag sova, Nicklas går upp halv sex varje morgon och använder sig utav en klockradio som alarm. Då börjar det med nyhetsmorgon och hela fadderullan, inte lätt o sova då! Så smälls det i dörrar, i kylskåpet han snubblar över datorstolen, sitter vid datorn.. tjaaaa! Allt man kan tänka sig när man ligger under täcket, och har jag väl vaknat så kan jag inte somna om, jag vet inte varför.. jag börjar tänka på hur hungrig jag är så börjar jag istället må illa för att jag är så hungrig bla bla bla och på morgonen är jag inte sugen på någonting för fem öre så de blir inte så lätt!

Men nu ska jag sluta klaga, idag ska jag in till City Akuten för att min chef.. tja är som han är. Sen ska jag förbi Swedbank om dem har öppet vill säga?! Någon som kan bankernas öppettider jag tycker det är stängt för jämnan? Det spelar ingen roll vilken tid på dagen jag är där, det är alltid stängt! Jag försöker dessutom ladda ner andra säsången av Heroes, såg nu att det kommer ta c:a 49 timmar och så länge hade jag inte tänkt vänta! Nu ska jag dricka upp mina varma choklad och se på någon Beck film, sen till diskhögen och sen in till stan.. klockan är ju som sagt inte mer än halv åtta.. jag har god tid på mig!



Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Marie

Gå in på Swedbank.se och kolla ;)
oftast har dem öppet till 15:00

2008-04-23 @ 11:26:46
URL: http://Mariiereling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0