Haha

Jag märkte precis att inlägget jag skrev igår kväll aldrig publicerades, hm skumt! Nu är jag hemma igen, tog en lång fika med Johanna och Frida o hennes lilla son idag mycket mysigt! Drack lite kaffe med mjölk och snackade om allt från bebisar till konstigt folk! Nu står älsklingen vid spisen och ska laga fläskfile med potatisgratäng till oss, sen blir de en tidig kväll.. jobbar 7-12 imorgon så måste upp vid kvart över fyra.. suck! Oh well! Slutar tidigt och ska iväg på ett litet besök, som jag berättar mer om senare :) ni får vänta snällt!

Kul att folk fortfarande läser trots att jag varit så inaktiv på senaste! Och sen måste jag ju säga grattis till min partypingla Denize som fått lägenhet!! Nära mig dessutom, gissar att de blir en hel del umgås med henne i sommar då vi bor så pass nära! Ska bli jätte skönt! Nu måste jag fortsätta betala lite räkningar, puss o kram!

Kommentarer
Postat av: zooty

*wiei* darling har hittat tillbaka till bloggen :)

2008-04-09 @ 06:55:40
URL: http://zooty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0