Seg dag & bort bjudna

Gårdagen och kvällen var mysig! Kom hem c:a 03:00 inatt och vaknade av att Nicklas hoppade på mina knän i sängen kl 10:00 härligt! Idag har jag har inte gjort speciellt mycket, har mest pysslat i lägenheten. Bla rensat mina sminkväskor och tvättat mina borstar, dem står nu ute på vädring. Brukar göra det någon gång då och då, med tanke på hur äckliga dem blir utav allt puder man kletar på sig. Torkat alla mascaror och pennor och ställt in i badrums skåpet, skönt att få undan lite hatar att ha allting liggandes i en enda stor röra i sminkväskan, det blir dels skitigt och äckligt och sen hittar man ingenting och måste hälla ut den varje gång ändå. Sen har jag gjort en helrenovering på mig själv, jag har bus:at, noppat och färgat ögonbrynen målat tånaglar och naglar! Tänkte hoppa in en snabbis i duschen och skrubba lite med vanilj olja nu så luktar man gott lagom till middagen.

Vi är bortbjudna på födelsedags middag i Saltsjöbaden hos min familj med min släkt idag, ska bli jätte mysig mami har massa goda förätter och även två tårtor till efterätt gissar att jag kommer rulla därifrån, som vanligt! Mammas mat är bäst, nu måste jag sätta lite fart om jag ska bli färdig dock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0