Helgen - regn

Go eftermiddag allihopa!

I helgen har vi nästan haft fullt upp hela tiden, igår tog vi det lite lugnt på dagen men sen var vi bortbjudna på middag hos mina föräldrar. Där serverades det rostbiff med potatisgratäng och rödvinssås, underbart gott! Hembakt bröd också, det var verkligen lyxigt. Nicklas åkte iväg för att spela laserdoom, men jag stannade kvar och fikade och pratade lite med min mami. Runt 21 tiden åkte jag in till stan och mötte upp Nicklas m folk och vi spelade biljard, efter det vart det lite små fest hemma hos en vän här i Årsta det slutade med att jag och Nicklas inte var hemma förns ca halv tre snåret.. tröööött!

Idag har vi varit och handlat lite små plock från IKEA och Hemtex! Vi fick med oss

- Fina ljusstakar och ljusställ
- Ett fint ljus
- Tvätt korg
- Köks lampa
- Köks klocka
- Slickepott
- Glas
- Två latte muggar till mig
- En fin kaffe kopp till min samling
- Överkasst till sängen
- 3 bäddset
- Frotte handdukar
- Flaskställ till duschen
- Dusch svampar
- Fin hållare till toalettpappers rullar

Jag tror jag har glömt lite, men hela kalaset ramlade på c:a 2000:- så det var inte illa för tre kassar med grejer! Gäller att fynda när det är REA! Frottehanddukarna fick vi tex för 2:- det tackar man inte nej till! Nu har jag fixat och donat lite här hemma så det känns lite fräschare, det fattas fortfarande nya gardiner, en vardagsrums matta och ljusställ till väggarna. Vi ska även möblera om när vi barnsängen kommer. Jag tänkte göra lite för och efter bilder, fota det så som det är nu, och visa hur vi har gjort iordning allting inför bebisen! Men det blir inte förns om två månader. Nu ska jag göra mig en latte i mina nya latte glas och kolla på Prison Break. Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Sophie H

Va fin blogg du har Carro :)

2008-08-17 @ 22:16:06
URL: http://sophieheino.blogg.se/
Postat av: namn

har du fått några bristningar än? använder du någon olja eller kräm och smörja in magen med:)? bra med tips hih

2008-08-17 @ 22:19:26
Postat av: Caroline

Namn: Nope inte några alls faktiskt! Men jag ska inte ropa hej ännu då kommer dem säkert! Hehe! Jag använder faktiskt ingenting speciellt, jag har dock köpt kakaosmör från the body shop som sägs ska hjälpa så det smörjer jag med lite då och då, jag gjorde de mest i början nu är det så varmt o ha klet på sig! Då smörjer jag områden som magen och ända bak på ryggen, rumpan, låren och brösten så vi får väl se =)

2008-08-18 @ 23:10:08
URL: http://myowndiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0