Måndagen som varit,

Idag är det 99 dagar kvar till William, alltså nu bara två siffrigt! Hihi!



Usch, det börjar bli riktigt jobbigt att jobba.. med tanke på att jag har ett så pass rörligt jobb och behöver kunna springa runt och bära tungt. Jag känner mig mer som en börda än behövlig för dem just nu, har sammandragningar hela tiden på jobbet så det känns verkligen inte bra! Ska prova o jobba med ett stödbälte idag, se om de mildrar lite.. som tur är jobbar jag (förhoppningsvis) bara en månad till! Sen blir de vila upp mig inför förlossningen..! Får hålla tummarna!

Igår efter jobbet mötte jag upp Denize och vi gick runt i stan, två oversize koftor och två vita långa baslinnen fick följa med hem! Skulle egentligen behöva två tre stycken till i andra färger.. men de får bli en annan gång! Det var jättefint väder i början på shoppingen men när jag skulle stiga av tvärbanan ÖSTE det verkligen ner! De var en pöl uppe på magen min! Haha! Annars gjorde jag inte så mycket mer igår, när jag kom hem hade Nicklas lagat middag mums! Sen somnade vi vid tio tiden så det var skönt!

Idag ska vi iväg o fira hans kära kusin Ellinor som fyller arton idag! Grattis gumman!



(Ellinor och lillasystern)

Kommentarer
Postat av: REBECCAS

Du är jätte fin med bebismagen :D

2008-08-11 @ 17:20:07
URL: http://riibeccas.blogg.se/
Postat av: monica

vet du vad det blir för kön ? isåfall har nin några namn till bebben ?

2008-08-11 @ 19:59:52
URL: http://moncans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0