Borta bra men hemma bäst!

Nuuu så är vi hemma igen! Vi har varit hemma hos mina föräldrar och ätit middag och bara myst, så jag har inte kunnat skriva idag! Tänkte bara tala om att jag lever, vi har haft det jättebra, jätte lugnt och skönt! Tyvärr var de mulet två dagar vilket är lite trist när vi bara var där en vecka, men bruna har vi blivit ändå! Skönt att det är super väder här hemma oxå! Magen mår bara bra och på måndag ska vi tillbaka till barnmorskan, och på onsdag är jag i v 26! Tiden går fort nu, men jag kan knappt vänta.. vill bara ha min bebis här nu! :)

Imorgon tänkte jag även lägga upp en massa bilder från resan och berätta lite vad vi gjort osv! Nu tänkte jag slänga mig i sängen och ta de lugnt, vila efter flygresan! Haha jag är nämligen väldigt flygrädd o tror att vi ska dö varje gång.. så fort det är lite turbulens skriker ja "neee!" som en liten flicka och blir nästan tårögd, brukar sätta mig vid flygvärdinnorna o fråga om minsta lilla grej som rör sig, jag undrar varför vad det är och om vi kommer krascha! Jag är helt hemsk, tycker synd om folket som behöver sitta vid mig. Läste ni föressten om flygplanet som var på väg till Australien? En jumbojet som exploderade så att de revs upp ett stor hål och dem fick stört dyka 6000 meter och nödlanda! Helt sjukt.. kanske inte så konstigt att man är flygrädd ändå, även om de är sällan något är fel så händer de ju!

Ni får ha de så bra så skriver jag mer imorgon! Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0