Godmorgon kära läsare!

Jag vaknade egentligen för ett ganska bra tag sen men jag har legat o kollat på Miami Ink hela morgonen, Nicklas ligger brevid mig och snarkar för fullt.. alkoholen var nog ett faktum igår. Det börjar bli ganska trist, allting alla andra gör hela tiden ska involvera alkohol, kan man aldrig hitta på någonting kompisar emellan längre utan att man ska behöva supa tills man stupar? Jag känner mig verkligen ensam när det kommer till spriten, jag har aldrig gillat att "supa mig redlös" varenda helg och allting man gör tillsammans med sina vänner är o festar, då äter jag hellre en god middag, badar, åker båt, åker utomlands och ser mig omkring.. 

Absolut, någon gång ibland går bra! Men varenda jävla helg? Då är det inte EN ÖL det handlar om, utan då ska man hälla i sig så mycket man kan och mängden man dricker sitter man och skryter om dagen efter? Hur jävla full man var igår, hur kom man hem egentligen. Eller jag pissade i garderoben, osv osv.. så jävla vidrigt. Men nu ska jag inte vara sån, kände att jag behövde avreagera mig lite.

Idag ska vi ha städ dag här hemma, sen blir det fest på kvällen. Denize ring mig om du läser det här, så Nicklas vet vad han ska köpa åt dig =)

Måste nog väcka min sovande karl snart.. Puss på er!

Juste, snart snart snart så åker jag och Nicklas iväg till Mallis! Ska bli UNDERBART, jag älskar att vara utomlands.. finns inget bättre! Den 18 Juli åker vi! Bara 12 dagar kvar =)

Kommentarer
Postat av: Marie

Tycker oxå det, varför ska allt handla om alkohol varenda jävla helg? Kan man inte bara träffas och grilla och ha mysigt och prata massa skit o ta ett glas vin(alltså inte hälla i sig 10 flaskor)



Vi får ta en grillkväll någon gång vännen!

2008-07-05 @ 11:46:33
URL: http://mariiereling.blogg.se/
Postat av: Caroline

Marie: Mycket klokt sagt min vän! Mycket roligare om man kommer ihåg kvällen som var morgonen där på ;)



Det måste vi absolut :)

2008-07-05 @ 13:57:21
URL: http://myowndiary.blogg.se/
Postat av: Mel

när får du reda på överraskningen?:D

2008-07-05 @ 19:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0