It all gets better in time

"Thought I couldn't live without you
It's gonna hurt when it heals too, oh yeah
Even though I really loved you
I'm gonna smile 'cause I deserve to"

Leona Lewis - Better In Time

Så himla fin, dock väldigt sorlig text.. men fin, jävligt fin!

Usch idag har inte varit någon bra dag, jag fick blodtrycksfall idag på jobbet och det svartnade för ögonen så jag la mig ner på kontors golvet och svimmade men jag kvicknade till ganska fort igen. Jag börjar bli jävligt avundsjuk på alla med solskens graviditeter.. men som sagt, något gott kommer ju efter detta! Så jag ringde nyss min chef och talade om att jag kommer inte imorgon.. att jag får blodtrycksfall är ju ett tecken på att ta de lugnt och det innebär inte att jobba tio timmar i streck! Jag ska ringa min barnmorska imorgon bitti och försöka få en tid hos en läkare lite senare på dagen så dem kan kolla att allting är okej med mig och framför allt min bebis. Dock ska det inte vara någon fara, det är vanligt med blodtrycksfall då man är gravid när bebisen ligger och trycker på kroppspulsådern osv men det är klart att det är läskigt.. det är nog värre för mig än för bebisen! Önska mig lycka till jag ska hälla i mig massa vatten och lägga mig och vila och försöka somna nu! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Carro

Usch va obehagligt att svimma sådär!! Hoppas du får en tid så du kan kolla upp det snarast. Bra att du är hemma och vilar. Själv har jag haft svårt att andas både idag och igår och idag när jag vaknade så hade jag ont när jag andades. Ringde sjukvårdsrådgivningen och dom sa till mig att ringa förlossningen! Så nu har jag en tid där 11.15. Är säkert inget allvarligt men man vill ju vara på den säkra sidan:) Fan med min förra graviditet kunde jag promenera nästan en mil 3 dagar innnan bf och nu orkar jag knappt gå upp för en trappa,hehe.



Ta hand om dig vännen!



Kram

2008-07-02 @ 08:56:58
URL: http://carooolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0