Trööööööööötter!

Om ni undrar vad jag gör uppe nu så är det för att jag har bokat en mammagrupp på min MVC idag kl 8 men jag kan inte ta mig dit då det är busstrejk :/ så jag är ganska trött kan jag tala om igår jobbade jag nästan tio timmar i streck.. och ska jobba lika mycket idag, MEN efter idag har jag sen fyra veckors semester så det ska bli U N D E R B A R T!

Va skoj med så många komplimanger på magbilderna, även fast jag fick en och en annan elak men det hör väl till antar jag när man har en blogg. Hur trist det nu är.. oh well!

Jag har fortfarande inte fått reda på överraskningen som Nicklas har till mig han säger bara "den kommer om ca en vecka jag vet inte riktigt när" det måste ju betyda att han har beställt någonting, haha jag vill egentligen inte luska men jag vill veta!!

Föressten, jag håller på att läsa mig igenom boken "Snabba cash" i väntan på att min käre granne ska läsa klart Jenna Jameson så jag kan låna den. Jag var först lite skeptisk till "Snabba cash" men vad fel man kunde ha! Den är skit spännande, någon annan som läst den? Vad jag har hört ska den även bli film.. hoppas dem använder sig av Peter Stormare som jugge kungen då eller någon annan GRYM skådis, och sen JW lär väl spelas av han långe smale Skarsgård.. minns inte vad han heter i förnamn, men han är nog den äldste i syskonen Skarsgårds skaran!

Nu ska jag iallafall hoppa i säng! Puss!

Kommentarer
Postat av: sanne

Ja jag läste boken o den är jätte spännande!

2008-07-01 @ 12:17:09
Postat av: Marie

Du kunde faktist ha åkt till skarmarbrink med tuben och sen gå för de tar typ bara5-10 minuter ;)



Hoppas du får en bra dag gumman..

2008-07-01 @ 12:59:24
URL: http://Mariiereling
Postat av: Mel

ih, har det inte varit läskigt o springa runt med magen på mcdonalds? jobbar själv där, och tänkte mest på att golvet är ju skithalt eller att ngn krockar med dig. Jättegullig bebismage förövrigt och tycker om din blogg väldigt mkt :D

2008-07-01 @ 19:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0