Snart dags

Sitter här och trycker i mig den sista frukosten.. det var tre toast, blåbär vanilj yoghurt och äppel juice! Mums! Jag har kommit någon konstig grej där jag HATAR att göra mig iordning på morgonen, jag sminkar mig YTTERST lite och hatar verkligen att sminka mig när jag ska iväg till jobbet helst vill jag bara gå osminkad.. men det är tydligen förbjudet vi ska vara lik "flygvärdinnor" härligt värre! Kanske är för att jag är gravid och känner mig pluffsig och ful allmänt jag vet inte.. nu ska jag dricka upp de sista och hoppa på min älskling och ge mig iväg! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Patrick

Det är ditt liv och du bestämmer men jag ser det som att du förstör ditt liv genom att välja att få barn vid så tidig ålder. Ska du vara kvar på McDonalds förevigt? Varför tar du det inte lugnt och fixar skolan? Du har all tid i världen att skaffa barn! Du kommer att ångra att du inte levde ut ditt liv som ung. Har du inte drömmar om att resa, festa och plugga? Visserligen kan du fortfarande göra det men ett barn kommer att vända upp och ner på din tillvaro - det är grymt mycket ansvar.

2008-06-04 @ 18:06:27
Postat av: Marie

Du är aldrig ful vännen min!

Måste ses någon dag, miss you!



Puss o kram

2008-06-04 @ 22:12:34
URL: http://mariiereling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0