Soliga dag

Har precis kommit hem, efter att ha jobbat och träffat Denize och Emilia! Mysigt faktiskt, vi tog en fika i solen och sen gick vi och kollade på fina smycken lite här och var och åt glass! Sitter här nu och väntar på att min mac n cheese ska bli klar så jag kan sätta mig o kolla på OTH ;) gamla avsnitt dock, men jag får aldrig nog!

Nicklas kom hem för fem minuter sen en snabbis och sa att han har en jätte fin överraskning till mig men jag får inte veta förns om en vecka!!!! GAH! Varför berättar karln det för mig nu!? Va kan det vara?! Haha jag är så överdrivet nyfiken när det gäller allting, delvis därför vi kollade könet! För att nyfiken i en strut (jag) inte kunde hålla mig! Nu kommer ju jag gå och läääääängta i en hel jävla vecka!

På söndag kommer min mami hem så efter det tänkte jag springa hem dit och hämta deras webcam så jag kan ta mag bilder för nu börjar jag bli riktigt tjock!! Vart jag än går så kollar folk på magen min!

Nej nu kallar spisen jag hungrar ihjäl! Eller vi rättare sagt :)

Fick en fråga angående några hudvårsprodukter jag skrivit om, som ska motvärka bristningar! Jag köpte kroppssmöret "kakaosmör" från the body shop! Tror de kostade runt 250:-


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag jobbar på babyproffsen och ville bara tipsa dig om att pampers har ett erbjudande på deras hemsida att man får hämta ut en Pampers Baby Box, som innehåller lite olika baby saker, plus en jätte bra blöjhink! Helt gratis :)



http://images.emmhost.com/BABYBASICS/messagent-SE.asp?ID=WuXqfa7qOZSW8&PARTNER=PAMPERS



Lycka till med graviditeten och vagn-letandet :)

Kram

2008-06-26 @ 21:41:10
URL: http://zooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0