Storstädning!

Jag kan verkligen inte hålla någonting jag lovar verkar de som! =D Haha, igår kom iallafall grannarna över och stannade till elva snåret på kvällen vi grillade och dem drack vi och rökte vattenpipa! Idag drömde jag någon konstig dröm och behövde krama Nicklas hela morgonen tills han gick upp, jag störtade ur sängen 05:49 och ställde mg för att diska, nu har jag diskat och städat i köket. Hängt upp tvätt och lagt in ny tvätt nu tänkte jag byta lakan i sängen och plocka undan de sista sen tänkte jag faktiskt hoppa in i duschen och sen ska jag iväg och jobba! Jag orkar inte idag! Jag är helt slut, vid 15 ska jag träffa Denize inne i stan en jätte snabbis bara o köpa Nicklas present sen måste jag hem igen och storstäda och storhandla! Ha en bra dag allihopa!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

storstädning is the shit!

2008-05-30 @ 07:37:07
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0