Godmiddag!

Ledsen för dålig uppdatering, men jag hinner knappt sitta här! Nicklas och jag tog en rund trip på IKEA igår och köpte massa inredningsprylar och hela kalaset slutade på 1500kr. Så vi har pysslat ordentligt här hemma och jag har försökt hjälpa till mellan amningstillfällena! Vi mår bra allihopa, Nicklas står och gör mackor åt oss i ugnen som får bli våran middag och jag dricker lite kaffe och äter russin. William ligger sött och sover i sin vagn, jag var ute på en promenad med honom för en stund sen för att Nicklas skulle sätta upp våran tv på väggen, dammsuga och skura då var det bäst att vi höll oss lite undan.

Jag ska försöka uppdatera lite oftare, men dem här dagarna har vi bara pysslat massa hemma!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Älskar din blogg!

2008-11-13 @ 23:38:33
URL: http://skuutti.blogg.se/
Postat av: Rebecca

"Så vi har pysslat ordentligt här hemma och jag har försökt hjälpa till mellan amningstillfällena!"



Hahaha jag läste fel och trodde att NICKLAS hjälp till med ammningen! Hahha! Skrattade högt, kan jag säga! Fick bild.. u know!

2008-11-14 @ 07:44:05
URL: http://rebeccashotspot.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lilla familjen! Hur gulliga som helst! Puss på er!

2008-11-14 @ 11:17:37
Postat av: Carro

Usch stackare:( Lider med dig:( Jag fick sy 7 lr 9 stygn, som tur va så blev jag sövd när dom sydde! Var du vaken? Haha du skulle snott med dig ett paket:)

Jo då det är ok men Colin är fortfarande förkyld:( ja då måste vi ses=) Gud va roligt!



Men gubben då=( Hur kommer det sig? Vad säger doktorn?



Visst är det en kärlek som man aldrig har känt förut? Det är så läskigt att man verkligen kan älska någon så fort.

Hur känns det att vara mamma då?=)



Kramar till er

2008-11-14 @ 14:20:39
URL: http://curu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0