Goodmorning!

Eller egentligen var jag vaknade redan vid sex, förstår inte varför då jag inte gick och la mig igår förrän runt halv ett snåret. Nicklas min var på fotbollsmatch och kom hem ja lagom rund om fötterna och hade varit och handlat i DIF butiken, otippat. Han hade handlat en liten tröja till William, så när han plockade fram kvittot så stod de "köp medges ej" men ändå fick han plocka med sig varan? Det borde väl betyda att han inte har betalt för den. Hur som haver, jag vaknade riktigt tidigt idag och satte igång och plockade undan här jag mår inte bra när det ser stökigt ut, vilket det inte brukar göra men igår var ett undantag och jag hade inte orkat plocka undan efter min lilla gris (älskar dig älskling hihi bli inte sur) som kom hem och ramlade runt och kastade kläder lite här och var. Men nu så, nu är det prima ballerina och jag han till och med slänga in en tvätt och hänga upp den! Vid sju tiden så la jag mig framför en film i sängen det vart Never Back Down som jag aaaaldrig lyckas kolla på utan att somna jag förstår inte. Jag han se dryga 40 minuter iallafall innan jag slocknade så jag tänkte göra iordning lite lunch nu till mig själv och försöka kolla på resten.

Vid två tiden idag kommer min mami hit! Vad glad jag blir, jag träffar henne så sällan och pratar med henne bara några minuter om dagen för hon är så upptagen hela tiden.. inte roligt. Igår pratade vi inte alls, känns konstigt efter att ha bott och pratat jämt under samma tak i nästan tjugo år. Oh well..

Nu så, lunch och film!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: saay wuut?!

jag äälskar din blogg, det ska du veta! vet inte varför, men du skriver på ett så bra sätt. Blir alltid lika glad när jag kikar in här. Fortsätt med din grej =)

2008-10-03 @ 21:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0