Härligt med fredag!

Jätte skönt med fredag, även om jag inte känner av dagarna speciellt mycket när jag inte jobbar förutom att Nicklas inte sticker iväg till jobbet om mornarna på helgerna och vi kan hitta på lite roliga saker.

Igår var vi på mvc, det gick jättebra magen såg ut precis som den skulle. Sist vi var där hade han gjort någon typ av tillväxtspurt och dem var oroliga för att han skulle fortsätta så och sen gå över kurvan (ni som har varit gravida förstår) men inte då han var nere på mitten strecket nu igen. Vart lite orolig ett tag att jag skulle få en jätte bebis, men så var inte fallet! Sen har jag även mycket fostervatten, så det gör ju sitt. Allt såg bra ut, i övrigt så är de ingenting nytt.. jag har börjat få väldiga smärtor nere i bäckenet från och till! Någon som vet vad de kan vara? Jag antar att det blir så när det är mjukt och utvidgat, och gör sig redo inför förlossningen?

Idag då. Jag ska strax springa till affären och handla lite! Ska nämligen baka kärleks mums eller mocca rutor som vissa föredrar att kalla de, som är Nicklas favoriter! Hoppas han blir glad! Sen tänkte jag smälla i mig lite lunch när dem är inne i ugnen och dammsuga! Har även en del tvätt att vika..

Nu måste jag sätta fart! Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Louise Caroline

Gillar verkligen din blogg! Så kul att läsa om din graviditet och så ser jag lite vad man har framför sig! :) Ska bli jättespännande att se sen när lillen kommer ut! Ha en jättetrevlig helg! :)

2008-10-24 @ 13:49:50
URL: http://l2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0