Helg

Väldigt dålig uppdatering för min del, vårat internet strular massor och sen har jag inte haft någon ork men nu så blir det något litet inlägg. I fredags var jag och min älskling och storhandlade, jag fick även med mig chai syrup så jag kunnat göra Waynes Coffees goda chai latte hela helgen. Sen gjorde vi inte mycket mer i fredags, vi var hemma och myste och tittade på massa filmer som gick på tv. I lördags var våran dag då vi skulle ut och äta middag och fira tre år med tanke på att det dagen var mitt i veckan, så vi gjorde oss fina och åkte in till Cliff Barnes på Norrtullsgatan och åt otroligt god trerätters middag! För min del vart det dansk smorrebrod till förrätt (grovt bröd, med fin skalade räkor, sallad, tomat, majonäs, ägg och rödlök) Nicklas tog något som hette spicy cheese and garlic bread, det smakade taco chips! Till varmrätt tog jag bbq/coca cola glazed revbenspjäll och till efterätt delade vi på mjölkchoklad panacotta med hallon glasyr. Haha intressant va? Nej men måste ju få dela med mig lite av det goda! Sen vart det taxi hem och bara massa mys, kan nog inte säga de tillräckligt men jag älskar dig!! Lite läskigt ibland bara att man kan älska någon så mycket, och snart kommer det en till att älska till oändligheten! Min plutt tog några bilder på oss från lördagen, jag kan lägga upp dem här lite senare!

Söndagen då, den spenderade jag hemma hos mina föräldrar. Nicklas skulle iväg och lägga golv hos en kompis och jag orkade inte sitta hemma och stirra så jag åkte hem till dem. Då visar det sig att min mamma åkte precis innan jag kommit och Nicklas skulle inte lägga golv längre och var på väg hem. Så jag satt i deras hus och tittade på mina syskon och min pappa som rev väggar och donade på övervåningen, jag var så uttråkad att jag till och med la mig och läste min sex åriga brors bamsetidningar haha! Min mamma kom hem tillslut och vi gjorde lasagne, vitlöksbröd och jag och min bror bakade amerikanska chocolate chip cookies så kom Nicklas och gjorde oss sällskap till middagen! Jaha, det var nog min helg.. ganska lugn! Men det var välbehövt!

Jaja, vet egentligen inte vad jag gör uppe, men jag kunde inte sova mycket längre. Massa tankar som snurrar, bättre o hitta på någonting istället för att ligga i sängen och fundera. Tänkte göra lite frukost, bädda ner mig  o kolla på någon film! Ska komma på någon jag vill se först bara. Kom gärna med bra film tips!

Kommentarer
Postat av: Sara

P.S.I love you, tokbra film baserad på Cecelia Aherns bok med samma namn. Som för övrigt är en jättebra bok om du vill läsa istället =)jag har redan sett filmen 2 ggr och läst boken en gång, haha



Annars kan du ju se Million dollar baby, V för Vendetta eller Fhürerns elit. Bra filmer allihopa, fast det beror ju på vilken typ av film du gillar och känenr för att se just nu!? Haha, jag skulle kunna rabbla filmer i evighet...



Hoppas du hittar något bra att se!

Och ha en bra dag!

2008-10-20 @ 09:55:58
URL: http://sarahegvold.blogg.se/
Postat av: marie

2008-10-20 @ 10:17:59
URL: http://mariiereling.blogg.se/
Postat av: Catharina

Coach carter! Helt underbar film med jättebra skådisar, se den!

2008-10-20 @ 10:24:12
URL: http://catharinabrunfelter.blogg.se/
Postat av: Sophie H

En mysig helg :)

2008-10-20 @ 10:47:34
URL: http://sophieheino.blogg.se/
Postat av: sabina :)

the notebook eller a walk to remember, man bara döööööör så fin kärlek det är i dom!

2008-10-20 @ 16:58:39
Postat av: LAACY

en b film men en av mina favoriter är once were warriors. den är hemsk men ändå såå bra. Vet att den finns att ladda ner på tankafett, en filmtips =D



haha om jag känner henne rätt kmr jag npg inte ha fått röra något utan jag kmr komma hem en dag och se allt kart & fixat och bli rosenrasande .. bara väntr på de. men om jag har tur och hon håler sig undan lite så känner jag att de kmr bli dags att förbered nu i november. känns rätt då =) och då vill jag göra allt själv =D



åååh, va gott du har fått äta i helgen =D gottis, och grattis på eran dag!!

kram

2008-10-20 @ 19:32:39
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Inte långt kvar till lilla William nu ser jag! Mår du bra?

2008-10-20 @ 21:05:21
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: carolin

jag vill se bilderna från helgen :D

2008-10-20 @ 21:51:46
Postat av: s

Verkar som om du är på väg att få förlosningsdepression? Inget illa menat..

2008-10-20 @ 23:04:38
Postat av: Carro

Hej gumman!

Tack så hemskt mycket=) Snart är din lilla här också:) Mys!



Ja det är jätte skönt att vara hemma nu.

Ja verkligen=) vi får hitta på massa kul med småpojkarna. Förresten hörde dom av sig dom som hade lägenheten i årsta och dom andra hade backat ur så dom ville ha våran. Ska dit och titta någon dag i veckan. Så då kanske vi blir grannar också:)



Hur är det med er?



Kramar

2008-10-21 @ 00:50:57
URL: http://curu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0