Morning


Känner mig fortfarande inte helt hundra, har mobilen avstängd en del på dagarna känns enklare så. Behöver lite tid för mig själv, och känner att jag vill spendera så mycket tid som möjligt med Nicklas innan vi har en liten bebis att ta hand om. Jag vill aldrig att vårat förhållande ska komma i "andra hand" eller att vi ska sluta bry oss om varandra bara för att vi blir tre, alla måste få ta lika mycket stor plats. Viktigast av allt, Nicklas ska inte få känna sig åsido satt bara för att jag ammar han är lika mycket pappa ändå och det kommer jag vara noga med att låta honom få känna!

Detta skriver jag främst för min egen skull, men också för att ni runt omkring mig inte ska ta illa upp om jag är frånvarande. Ni betyder minst lika mycket iallafall! Jag har inte glömt bort, och jag hör av mig i den mån jag orkar. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: N a t h a l i e

OH SHIT ! haha verkligen,..vart sitter de nånstanns ? hoppas du lyckas gå ner dom.. men det är nog rätt lätt om man bestämmer sig för det !

2008-10-16 @ 09:20:06
URL: http://knolli.blogg.se/
Postat av: Anonym

hhaa tjockis! kul o träffa dig idag! kommer o hälsar på nån dag snart :) puss

2008-10-16 @ 20:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0