Snuva och förkylning

Godmorgon, eller godnatt.. eller ja! Vad man nu ska kalla det! Jag har inte sovit särskilt bra inatt, bebisen har bråkat med mig i magen och inte velat ligga stilla och sova. Jag glömde nässpray innan jag skulle lägga mig så jag låg och andades genom munnen istället (mysigt) så jag var helt snustorr men alldeles för trött för att gå och dricka lite vatten och spraya lite i näsan min. Haha, vilka problem jag har. Hur som haver, så känner jag mig inte alls bättre, snarare sämre. Funderar på att avboka allting jag har att göra idag och lägga mig under täcket och kurera mig, känns som att det kan behövas då jag varit sjuk sen förra helgen och inte tagit det lugnt en enda dag. Jag mår inte bra av att avboka när jag bestämt träff med kompisar eller dylikt, det tar liksom emot på något vis. Men nu känner jag att jag verkligen behöver det, jag skulle även träffat en journalist idag för en intervju som senare skulle komma med i FRIDA men jag kan inte. Vilket också känns tråkigt, får maila henne nu illa kvickt och tala om att jag sitter här med feber frossa.

Sen vill jag bara tacka för alla gulliga kommentarer jag fått på senaste tiden, dem värmer och jag blir glad varje gång! Så, tack så mycket :)

Min älskling gick precis till jobbet och jag gick upp och sprayade näsan så nu känns den lite bättre iallafall. Hoppas ni får en trevlig dag! Puss o kram!

Update: Jag väntar med att höra av mig till journalisten i hopp om att snuvan och febern lägger sig lite så kan jag vila fram tills dess. Håll tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: Carro

Stackare! Hoppas verkligen att du blir bättre! Gud va kul med en intervju:)



Ja gud vilka idioter det finns! och självklart skriver dom anonymt och är fega!



Gud va skönt att vara ledig nu:D Kändes jätte konstigt att inte gå till jobbet imorse.

Varför trodde du att du hade urinvägsinfektion?=(

När ska du dit nästa gång?



Krya på dig vännen!



Kram

2008-10-02 @ 08:22:02
URL: http://curu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0