Vad kan jag om min man?

Jag skrev ett inlägg imorse men skiten raderades och jag har inte orkat skriva om, så jag skriver en lite rolig lista jag fick av en kompis.


Vad heter han: Nicklas
Vad har han för favoritfärg?: Blå?
Vad har han för ögonfärg?: Isblå
Klädstil: Jeans och olika tshirts
Har han färgat håret nån gång: Svart färgade han någon gång, hemskt. Annars har jag slingat honom några ggr.
Längd: 180 ungefär
Har han klippt sig någon gång: Varje månad, hans hår växer som ogräs
Har han piercat sig: Ingenstans
Har han några tatueringar: Nej, men vi ska tatuera in bebisens namn tillsammans
Dricker han: Coca cola
Röker han: Nej
Vad har han för mobil: LG
Vad vill han bli när han blir stor: Han anser nog att han redan är stor =P
Vad har han för färg i sitt rum: Vi har vitt och sen brun/gråa fond väggar
Har han någon/några systrar: Nej
Har han någon/några bröder: Ja, en. Jörgen
Är han född i sverige?: Ja
Vad är hans favoritmat?: Hans mammas
Vilken mat hatar han?: Allt som jag gillar, haha nej men nästan
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Köpa bostadsrätt troligtvis
Vad brukar han göra efter jobbet: Träna innebandy eller spela CS..
Vad heter hans pappa och mamma: Ann Mari & Steffan (inte Stefan)
Har han bråkat med nån någon gång: Det har han säkert
Vad brukar han göra på helgerna: Spela matcher, festa, plocka svamp eller dras med lilla mig
Vad har han för musiksmak: Rock eller super duper trance som jag får huvudvärk av haha
Brukar han svära mycket?: Nej inte speciellt mycket =)
Vad för bil kör han?: SAAB, och exakt vilken det kan jag inte.. nu får jag nog stryk 
Hur/var träffades ni första gången?: Hemma hos Thomas på fest
Vad är han rädd för?: Flyga och skräckfilmer (slå mig inte nu älskling!)
Vad påminner dig om honom: Eagle Eye Cherry - Save Tonight
Vad var det första han sa till dig: "är du trött?" har jag för mig
Vad var det första du sa till han: Jag minns faktiskt inte vad jag svarade
Vad brukar ni oftast skicka sms om: Skickar väldigt sällan sms till varandra, men OM så är det väl något gulligt för att påminna.
Är han beroende av något?: Innebandy, CS och mat
Vad kallar du honom: Ässling
Vad kallar han dig: Skrutt
Tränar han: Måndagar och Onsdagar
Hur länge har ni vart tillsammans: 3 år den 15 Oktober
Hårfärg: Brun/Grått
När fyller han år: 31 Maj
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: Orkide kanske, han tycker om dem.
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: Omtänksam, lite arg ibland, mysig
Gillar du honom?: I love him.

Kommentarer
Postat av: ässling

hahha gullis :)

2008-10-07 @ 21:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0