Gokväll!

   

Första bilden är som ni ser på min lilla älskling som har fått för sig att hans garderob är på soffkanten, suck. Jaja, jag får tvinga honom att fixa det imorgon nu är han tröttis och ska jobba imorgon stackaren, jag som är sjukskriven har lite ångest. Har så tråkigt om dagarna för alla andra jobbar och ingen vill träffa lilla mig.. ni som inte jobbar eller så hör av er! Andra bilden är på våran säng, och barnsängen som vi fixade idag (ni får ursäkta våran obäddade säng men jag orkade helt enkelt inte bädda den bara för att ta några snabba bilder haha) och sen tredje bilden är en bild bara på sängen. Visst är lakanen söta? Jag hittade dem på IKEA, det var någon ny variant som hade kommit in!

Idag har vi inte gjort så mycket, jag har gått och blivit jätte sjuk. Kunde inte sova någonting inatt jag vaknade flera flera gånger av att jag inte kunde andas och behövde springa och kissa. Super jobbigt, så imorse tog vi det lugnt och låg och kollade på tv ett bra tag efter lunch tid åkte vi och kollade på Nicklas små kusiner som spelade fotbolls match. Där var även hans äldre kusiner, två tjejer i min ålder så det var skoj att träffa dem lite! Efter det åkte vi och handlade och lagade mat, och nu sitter jag här och dricker varm choklad. Väntar på att min mamma ska bli färdig där hemma så man får ringa henne någon gång, den kvinnan är inte lätt att få tag i. Dessutom vet jag att hon är ledig på måndagar så jag kanske får henne att träffa mig! Man kan ju alltid hoppas.

På tisdag är det föräldragrupp som vanligt och efter det MVC besök, då är jag i v35. Här har ni en bild på min mage från idag, vecka 34.



Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Julia

carro, gud va kul att se hur fint ni har de.

Hoppas du inte blir sjuk :)

Kan vi inte ses snart, e alltid så kul att träffa dig.



puss å kram

2008-09-29 @ 09:06:40
URL: http://fredagsklubben.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh va fint ni har gjort:) Visst känns det nära nu när man fixar det sista?=)

Kram

2008-09-29 @ 11:22:20
URL: http://curu.blogg.se/
Postat av: pelle

hej tjockis! haru fått nåra bristningar ännu?

2008-09-30 @ 16:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0