Fridays och hemska upplevelser i rulltrappor!

Gokväll!

Gårdagen var verkligen mysigt, jag tror det var i USA sist min familj åt ute så det var verkligen på tiden! Vi blev hela 16 personer så jag fick hoppa runt där vid lång bordet för att försöka hinna konversera med alla, känner att jag vill hinna prata med alla i släkten då jag träffar dem relativt sällan nu för tiden! Inte lätt att hinna runt till alla med små barn hemma :) men det var skoj att så många kunde komma! Lördagen firade vi mig hemma hos svärföräldrarna med Nicklas del av släkten, vill tacka för alla fina presenter och får trevligt sällskap där med!

Min mamma ringde mig för inte så länge sedan, min morfar är väldigt gammal och ganska sjuk men han ville prompt följa med och äta inne i stan iallafall. Hur som helst, på hemvägen när mormor och morfar skulle åka rulltrappa så hade tydligen morfar ramlat i centralen när dem åkte uppåt rakt baklänges och tuppat av i rulltrappan! Mormor fick super panik, såklart, men han hade ängla vakt och klarade sig utan bula eller skador! Tack o lov!! Mitt hjärta satt i halsgropen när mamma ringde!! Min lilla morfar.. Nicklas och jag får åka ut till dem i helgen och krama om honom!

Annars var helgen jätte mysig, även dagen har varit mysig jag har spenderat hela dagen med Colin och Carro! Vi var bla på öppna förskolan, sen så var i och promenerade lite! Slutade med en middag på ett jätte mysigt fik, tack gumman för maten ännu en gång!! Och tack för idag! Ni är för goa!!!

William har varit en grinolle nu på kvällen han vill INTE sova, nu sitter Nicklas med honom och kollar på Tila Tequila.. det verkar tydligen hjälpa! Jag springer runt här och försöker fixa och dona med både tvätt och dator. Skönt att kunna slappna av lite nu, Nicklas har varit borta hela kvällen och kom inte hem förns nu.. lite jobbigt när han är borta så mycket tycker jag! Men men, vi får försöka göra det bästa av situationen! Hoppas ni haft en trevlig dag!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Judit

Åh din dagmed tjocka släkten lät ju jätte msyig! Jag hade hoppats på lite bilder med ;)







Duktig (bra) du är som kan bita ihop. Vi har ingen familj ännu.. och jag tjafsar om tider när min man är borta mycket. Men man kanske biter ihop mer med familj? Hoppas ni får en bra vecka iallafall.. och jag hoppas på ett nytt inlägg snart igen! :D

2009-01-27 @ 11:01:19
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: LAACY

ååååh grattis måste jag säga hihi!! gud va kul att fylla så tidigt på året, kevin kmr nog hata mig i framtiden för att han fyller så sent haha



jaa, han ligger ofta på mage i sängen och så, och på min mage när jag ligger ner de är då han lyfter huvudet dom mest =) bilden på william när han ligger på mage är ju imponerade =D går allting bra med er nu då ?

Puss

2009-01-27 @ 15:07:18
URL: http://mami89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0