Fina, fina människor!

Som skriver till mig, det är såna här underbara människor som får en att tänka till. Kanske lägger jag inte ner bloggen ändå, men jag kommer att ta en liten paus! Jag återkommer, det lovar jag! Igår blev jag matförgiftad när jag åt kyckling på ett fik så jag har legat hela natten och mått sådär, min fina fina vän Caroline tog hand om William när jag låg på toalett golvet! Tack underbara du! William blir bara större och större (ja? konstigt vore väl annars) idag ska Nicklas ta en promenad med sin kollega till Globen och då ska han ta med sig William så jag har städat som en galning nu undertiden dem är hemma så jag kan få vila ordentligt när dem har gått! Det är första gången jag ska få sova oavbrutet sen William kom. Skönt!

Tack återigen för alla fina kommentarer! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Judit

ÅH vilken bra nyhet.. skiner upp här bakom skärmen, haha! Även om du tar en paus så hoppas jag den inte varar för länge (men det är bättre än inget come-back alls givetvis!)





Stackare om förgiftningen.. men det lät däremot som att du hade en kanon vän som fanns där! Hoppas du fick en riktigt skön och lugn dag ensam där hemma.

2009-03-13 @ 18:38:41
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Johanna

Så skönt det måste få vara för dig att få sova ut ritkigt. får hoppas på att du kommer få göra det snart igen det behöver du. sköt om er :) Kram

2009-03-14 @ 11:03:28
URL: http://lindich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0