Förlåt

Jag vet, jag är en dålig bloggerska. Men William har kommit in i någon period då han är super gasig i magen på nätterna så han vaknar en gång i timmen om inte mer och är ledsen och jag måste sätta mig upp med honom trycka hans knän mot hans lilla mage så han får "lätta lite på trycket" och försöka gosa honom till sömns för han vill inte äta. Sådär håller vi iallafall på hela nätterna han och jag, sen vaknar han vid halv 7 någon gång och tänker vara vaken så ligger han och ropar så fort jag stänger ögonen igen. Tror inte jag har sovit på snart tre veckor nu, jag börjar bli smått galen. Mina ögon ser ut som en knarkares ögon, helt rödsprängda och jag har en konstant huvudvärk. Sömnlösheten gör en galen, tänk vad lite man brydde sig om sömn när man inte hade barn! Kunde skippa o sova en natt för o tänka, det här tar jag igen på dagen sen när jag har kollat klart alla mina miljoner serier. Finns inte på kartan att jag skulle försöka göra så nu, men jag får tänka framåt! Det kommer ju bli bättre, synd om min plutt som måste vara en sån pruttmaskin! Kan inte vara roligt med en sån hård o gasig mage för jämnan, ska höra med BVC om jag ska dra ner på någonting jag äter som kan göra honom extra gasig!

Annars så håller han på o försöker lära sig krypa (redan?) min älskling! Nu är han trött så jag ska lägga honom! Pappan hans ligger redan i sängen och sover så någon sömn för min del blir de icke!

Puss påer!

Kommentarer
Postat av: Judit

stackarn, med en hård mage :( kan inte vara kul!

2009-03-06 @ 17:06:03
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hittade dig på familjeliv. Du kanske redan vet om magdroppar från Semper, och dessutom kanske provat den också men jag tipsar iallafall det. Det fungerade utmärkt på min dotter när hon var gasig och hade ont i magen. Kul att läsa dina bloggar även om du inte bloggar ofta =)

2009-03-06 @ 18:48:53
URL: http://annchar.blogg.se/
Postat av: stina

bara du som tar hand om lille Wille?

2009-03-07 @ 17:01:11
Postat av: katja

Hej. vet hur du känner har en son på snar 3 månader han har haft sån mage sen han föddes och jag har försökt med allt men inget funkar för mig heller :( hoppas william blir bättre

ha det bra :)

2009-03-08 @ 14:19:12
Postat av: Anonym

låter exakt som han är laktosintolerant!!! kolla de! och sen kan läsk göra bebisen gasig.. hoppas de löser sig snart!!

2009-03-08 @ 16:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0