No more

Detta blir mitt sista inlägg, jag lägger ner min blogg. Jag är så trött på alla negativa människor därute som bara sitter och analyserar och försöker hitta sätt att känna sig trampade på eller bara försöker hitta någonting att störa sig på. Jag har kommit med några enkla tips bara som att prova lägga barnen på mage, osv osv eller dem där kuddarna jag rekommenderade förut. Aldrig har jag skrivit någonting för att försöka trycka ner folk i sina skor, men ni tar det så. Skriver att "det var det värsta jag hört!!! barn ska INTE ligga på mage" det var ett enkelt litet tips bara :) så jag förstår inte kalabaliken! Jag är inte bättre än någon annan och har inte försökt framstå som det heller, jag tackar o tar emot för alla tips jag har fått av er andra mammor därute som med semper droppar osv! Olikt många andra så tycker jag det är kul att utbyta tips och prova nya saker som kanske fungerar bättre än de man provade förut. Men nu säger jag tack för mig! Hej!

Skriver ner lite bloggar jag rekommenderar och brukar läsa istället:

http://curu.blogg.se - förmodligen det trevligaste tjejen jag känner! så genom go och omtänksam!! så glad att william och jag har lärt känna henne och hennes underbara pojkar!

http://denize.blogg.se - en utav mina närmsta vänner, jag vet att hon alltid finns och jag finns alltid här för henne! Hon är en grym mamma och har en grym dotter!

http://michaelaslife.blogg.se - pratat lite titt som tätt med henne, träffades på xist för ett tag sen och verkade vara en super glad och positiv tjej med världens sötaste son!

http://mylittlediary.blogg.se - min partypingla och min underbara vän, även om vi inte pratar varje dag så har vi alltid lika kul och lika mycket o prata om när vi ses! vi är båda lika envisa ;) på tal om de marie, vi får ses snart!

finns så många fler men där är några iallafall! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det var så lite =) tråkigt att du slutar blogga... hoppas det blir bättre med sonen! kram tillbaks!

2009-03-06 @ 21:48:20
URL: http://annchar.blogg.se/
Postat av: kim

Ja alltså har man en allmän blogg måste man ju kunna ta lite kritik och ändå fortsätta skriva som man gör! Inga elaka kommentarer är kul, men kritik och åsikter är en annan sak. Om du syftar på det innan, tycker inte du ska lägga ner den för en sån sak iallafall

2009-03-06 @ 21:51:19
Postat av: Caroline

Klart jag förstår att man måste kunna ta kritik, men det du skrev kändes inte som kritik direkt mer som ett påhopp. Så du behöver inte kommentera här mer, blir bara ledsen av det du skriver jag är en glad, trevlig och snäll tjej tråkigt att du inte ser det.

2009-03-06 @ 22:22:24
URL: http://myowndiary.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hej Caroline.

Har följt din blogg i evigheter och jag tycker det är jätte tråkigt om du slutar blogga. Hoppas verkligen att du ändrar dig.

Kram!

2009-03-06 @ 23:09:15
URL: http://metrobloggen.se/smumis
Postat av: Sabina

Jag tycker du haft en bra blogg, hittade dig genom Denize och sen satt jag en kväll i oktober och läste igenom alla inlägg och fastnade direkt. Tråkigt att du lägger ner bloggen, men förstår dig till fullo. Om man ger ut texter, en del av sig själv, så önskar man att folk hade mer respekt!

2009-03-07 @ 00:45:18
Postat av: kim

Jag tänker nog lägga en kommentar till ändå för att försvara mig! Jag har inte sagt att du inte är det. Dock kan man utïfrån, en allmän blogg få ett viss intryck av någon, vilket var det jag skrev. Men jag skrev aldrig något annat efter det. Du är säkert jätte trevlig osv, och det är jag faktiskt också, sitter inte och kommenterar elakt i folks bloggar för att jag inte har något bättre för mig. Jag skriver bara mina åsikter eftersom jag trodde man fick det i en allmän blogg. Jag tror heller inte du får hundratals elaka kommentarer varje dag då jag knappt ser några alls. Därför är det tråkigt att du ska lägga ner bloggen för lite kritik eller åsikter.

Sen måste man också lära sig att ta saker med en nypa salt. Till att börja med kan en smil-gubbe säga väldigt mycket om en mening såhär på datorer, det som du tog illa upp över

2009-03-07 @ 08:34:14
Postat av: Linda

Fredrik hör inte när Kevin vaknar på nätterna och ska jag väcka Fredrik så att han ska gå upp till Kevin på natten så har jag hunnit gett han välling och bytt blöja innan Freddan kommit ur sängen så lika bra jag gör det när det går på tre minuter ungefär=)

2009-03-07 @ 11:27:26
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Judit

Åh nej va tråkigt :( jag som blir glad varje gång du skrivit ett nytt inlägg, även omd et händer mer sällan...





Då får jag önska er en god fortsättning och ett gott liv :) ni tre!

2009-03-07 @ 11:28:21
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Caroline

Kim: Tror säkert att du är jätte trevlig, dock inte mot mig. Om jag blir ledsen av en kommentar, så blir jag de. Så enkelt är de, men det är INTE enbart pga din kommentar som jag känner att det inte finns någon vits att blogga.



Dem elaka kommentarerna brukar jag aldrig godkänna, ser hellre dem glada och positiva:)



Nog tjatat om det här, tråkigt att du fick den uppfattningen för det var inte menat så!

2009-03-07 @ 11:46:57
URL: http://myowndiary.blogg.se/
Postat av: Madelene

Tråkigt att du kommer lägga ner din blog, tycker jättemycket om den. Men jag förstår dig!

Lycka till med din underbart söta son och ditt liv :)

2009-03-07 @ 14:21:47
URL: http://maddizen.blogg.se/
Postat av: Lasse Lindberg

Hej Carolin. Jag tycker också att det är trist att du ska lägga ner bloggen. Har du sett hur Jenny gjort med sin blogg. Hon har lösenord på den så att det bara är hennes vänner som fått lösenordet som får läsa den. Det fattar jag som att det funkar bra. Men om du nu slutar kan du då inte i alla fall skicka mail till mej och Liv så vi får reda på hur det går för dej å din familj. Kramar från mej å Liv till er alla tre KRAM

2009-03-08 @ 08:47:28
Postat av: Anonym

hallå stranger.. synd att du ska lägga ner din blogg, jag brukar läsa den, och tkr den är jätte rolig att läsa.:)! hittade den när jag sökte på nått helt annat på google, så då började jag läsa den. hihi.



hade bra i fortsättningen iaf, och good luck. :)!

2009-03-08 @ 14:40:26
Postat av: Anonym

hallå stranger.. synd att du ska lägga ner din blogg, jag brukar läsa den, och tkr den är jätte rolig att läsa.:)! hittade den när jag sökte på nått helt annat på google, så då började jag läsa den. hihi.



hade bra i fortsättningen iaf, och good luck. :)!

2009-03-08 @ 14:41:14
URL: http://jjeennu.blogg.se/
Postat av: Nicole - mamma till C

Tråkigt att du lägger ner bloggen när man äntligen hittar hit!!

2009-03-10 @ 11:39:11
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Rosanna

Tycker absolut inte att du ska lägga ner bloggen! Strunta i vad folk säger och kör ditt eget race! :)

2009-03-10 @ 16:39:20
URL: http://wholelottarosie.webblogg.se/
Postat av: Desideria

Men Carro gumman, du får inte lägga ned din lilla blogg, vad ska jag läsa då när jag har tråkigt?



Och du, skit i vad folk skriver, jag vet att det är tråkigt, men vad fan vet någon annan besserwisser om hur du är, vad du gör som är rätt och fel eller inte, blir så trött på människor som inte kan hålla klaffen och måste skriva något "bara för att".

Delade åsikter är en sak, Energitjuvar en helt annan! Du har koll, du är påläst, I know that!



I know you are one of the best mommys a child could have SåDetSå! Dessutom är du den snyggaste mamman jag känner ;)



Miljoner kramar/Dezz

2009-03-13 @ 13:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0