Inte skrivit på ett tag..

Halloj!

Har inte skrivit här på ett tag, vet inte varför känner inte att jag har haft någonting o skriva om. Eller egentligen har jag väl haft massor o skriva om, fast det känns inte som att man vill dela med sig av allting med hela världen.. Jaja hela Sverige.

Min familj flyttar förmodligen nästa år, utomlands.. någonstans vet inte riktigt vart ännu men någonstans! Jag vet inte om jag följer med eller om jag ska stannar, det beror helt på så länge jag har Nicklas så vill jag ju ingenstans!

Mamma och pappa åker tillbaka till Sydafrika i November, ska kolla om det går o bo där troligtvis. Funderar på om jag ska följa med o vara där i två veckor, så hinner man få lite mer färg. Bullen gav mycket färg, men det försvinner ju så satans fort.

Marie ringde mig precis och frågade om jag ville komma o prov jobba på hennes jobb i helgen, varför inte egentligen? I need the money! Tiderna är 10:30 - 16:30 så det är ju inte så himla farligt faktiskt!

Igår var jag och Nicklas ute och åt med Denize på Fridays, sen gick vi vidare till Claras som nuförtiden också innehåller cp barnen från tidigare 360. Jag har aldrig förstått varför man ska springa runt i så fula och utmanande kläder som möjligt, med tillhörande plast rosa håriga vinter skor och kjol? Sen har man jävla dreads i håret så man ser ut som ett ja, inte fan vet jag. Jaja. Inte vad jag skulle välja, men funkar det för er så. Jag är ju inte den som är den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0